“Z meditacijo začnemo vizualizirati čustveno treznost.”
BRB str. 265
Mnogi od nas so imeli težave pri učenju postavljanja stavčnih ločil, ko smo bili v osnovni šoli.
Pisali smo stavke brez vejice, na primer: “Pojedli smo psa a ga ni”, kar je zvenelo, kot da smo “pojedli psa”. Pravila so nam bila tuja in zdelo se je, da jih je težko obvladati. Toda kakor smo se premikali naprej, smo na poti do znanja pobirali majhne namige, tako smo se pri vejicah naučili, da “tukaj vdihnemo/naredimo premor.”
Čustvena treznost je lahko zelo podobna ločilom, saj nam omogoča, da postavimo meje in smo bolj jasni glede svojih želja in potreb.
Ko se ustavimo in zadihamo, postane življenje bolj obvladljivo. Ko se učimo izraziti svojo neizraženo žalost drugim v programu, ugotovimo, da razumejo, kaj govorimo, ker to povemo na način, da nas slišijo.
Ko pozorno poslušamo Problem in Rešitev, ko ju prebiramo na naših sestankih, se naučimo ne le slišati, ampak tudi absorbirati.
Začnemo vizualizirati, kakšno bi lahko bilo naše življenje, če vadimo korake in uporabljamo orodja AooA, vključno z meditacijo. Naučimo se ustaviti, globoko vdihniti, ponovno osredotočiti. Začnemo udejanjati čustveno treznost v naših življenjih.
Na današnji dan se bom ustavil in se spomnil, da kakor sem potreboval čas za učenje pravil ločil v šoli, lahko tudi s prakso in osredotočenostjo dosežem čustveno treznost. Velik napor- a je vreden prizadevanja!